Vinnarbidraget i Eurovision har hittills anvÀnts i 365 000 Tiktok-videor och har 2,6 miljarder visningar.
PÄ plattformens egen Ärslista kommer dÀrefter Papi Santana & Bells sommarplÄga "Pollen" som varit med i 50 672 videor, och Akis elva Är gamla "NÀr solen gÄr ner" med 46 280 videor.
à rets svenska genombrott stÄr enligt Tiktok dragshowartisten Robin "Elecktra" Werner för. Elecktras nummer "Unna daj" frÄn SVT:s "Drag race Sverige" fick stor spridning pÄ plattformen och hashtaggen #unnadaj har i dag nÀstan 40 miljoner visningar.
PÄ listan över Ärets virala svenska videor finns en ekvilibristisk bowlingstrike av anvÀndaren Ludde Blomqvist med 69,7 miljoner visningar och 12,3 miljoner gilla-markeringar samt en video pÄ "den perfekta blandningen" chokladsmÄgodis, som har setts 190 miljoner gÄnger och gillats över 6 miljoner gÄnger.