Radioljudet kommer liksom uppifrån. Från taket. P3-rösten pratar, drar på en låt, och pratar igen. Fem personer vid stora vita skärmar verkar inte bry sig.
- Det är gjort så man hör om man lyssnar, annars tänker man inte på det. Radion är alltid på, säger Philip Saltskog, vd och grundare av webbyrån Tankbar.
Han visar runt i toffelklädda fötter och kavaj. Godis på ett bord, Östra Storgatan utanför stora fönster. En kyl med flaskdryck. Ex-bankvalv med ljudstudio, förråd och en biosalong med tio vita mjuka stolar. Va?
- När vi byggde om för ett par år sedan tänkte vi, fan vad coolt det vore att ha en bio. Så då byggde vi en bio.
Perfekta för sportkvällar, kundpresentationer och barnkalas. På nittiotalet var de anställda 20-ish, nu är de mer föräldra-ish. På sjutton år har företaget utvecklats från noll till etablerad byrå med ganska stora kunder.
- Vi gjorde Friskis och Svettis sajt centralt. Sedan fick vi frågan från fyrtio lokala Friskisföreningar om att göra deras sajter.
Lite så funkar det. Webbyråns jobb går ut på att bygga appar, mobilsajter, e-handelsplatser och annat digitalt. Alla anställda är nördar som hänger med i branschnyheter och utveckling även efter klockan fem.
På väggen utanför konferensrummet lyser en vit ipad. Med den bokar man rummet. Inget annat.
Vaddå, den sitter här jämt?
- Ja...
Varför går det bra för er?
- Vi har varit i stort sett samma gäng länge, så vi förstår varann väldigt väl. Vi har ju hållit på med det här sedan Hedenhös.
I köket, där dricksvatten tappas från kaffeautomaten för att det ska bli riktigt kallt, är det rusning vid 12-tiden. Uteluncher är inte grejen. De flesta slänger i sig matlådorna för att hasta tillbaka till datorerna.
Philip Saltskog flinar mot en av kollegorna. Lunchtraditionen är kvar sedan 90-talet.
- Vad är det ni spelar nu... Counterstrike... ?