Kompaniet blev nyligen prisat som det nordiska hotell i sin kedja med högst kundnöjdhet sett över de senaste tio åren.
Lagom hemma från den konferensen fick personalen en ännu mer glädjande nyhet: Hotellet, som ligger ner mot hamnen i Nyköping, rankas som landets sjätte bästa.
– Vi var givetvis superglada över det första priset, men det här beskedet blev vi definitivt chockade av, säger Per Keller.
Chockade – men inte förvånade egentligen.
– För ett par år sedan hamnade vi på ungefär samma placering. I fjol hade vi fallit bort och var utanför topplistan helt. Det är extremt hård konkurrens.
Vad betyder det här?
– Mycket. Inte minst då Tripadvisor är ett av ställena där man verkligen får ärlig feedback. Gästerna bestämmer den här listan helt och hållet.
Varför rankas ni så här högt?
– Vi ÄR service. Redan från gästens bokning till att den avreser, har vi servicetänket ut i fingerspetsarna hela vägen. Vi har låg personalomsättning och ett team som är så otroligt dedikerat till hela processen som vi har.